+Follow | Dashboard
// I Hope Oneday...


HOLLA
Friday | Friday, August 17, 2012 | 0 comments

Assalamualaikum . Hello comels sekalian ;') Takdak dah hey you , you , you . Hahaha X'D Tengok . Kita update lagi . Watlek sudah . Balik kampung malam ni . Sekarang baru pagi . Hewhew ;'3

Actually guys ;') Tengok aku bangun awal kan ? Kan ? Kan ? Hahaha X'D Okay gilaaaa ;'O Sebener-benarnya aku tak boleh tidoq balik . Taktau la kenapa ;'< Semalam aku tidoq kira0kira dalam pukul 5 pagi . Aku nak pejamkan mata . Then aku rsa macam mana tah . Ohhh ;'O Mujuq Yunyun kita teman ;'> Thankyou sayang .

So , terpaksa la mangkuk tu teman aku malam semalam . Mengada-ngada dak ? -_- Lantak la . Bongok ;'< Sepatutnya bila dah pejam mata ni mesti la bangun lewat kan ? Tapi aku bangun pukul lapan -_- Kira tengok berapa jam ja aku membuta .

Semalam aku dah pesan dekat Yunyun suruh gerak sebelum pukul dua belas setengah lebih . Tapi tengok-tengok aku yang bangun dulu . Hahaha X'D Actually , aku takmau terlepas cerita hindustan harini ;'< Aku memang terlalu gilakan cerita hindustan . Kalau nak tau la . Hahaha ;'O

Okay stop pasal tu . Stgi hampa ambik shahrukh khan aku . Hahaha X'D Btw , sapa ada bateri nokia yang boleh guna lagi ? Maksud aku , yang hampa tak guna dah tapi boleh guna lagi . Somebody help ;'< Bongok gila bateri aku . Tiap-tiap hari kena cas dua jam sekali .

Ingat aku ni kuli dia kot . Gila lama . Menyampah gila . Tiap-tiap hari kalau aku cas hanset , mesti kena tunggu lamaaaaaaa gilaaaaaa -_- Sapa yang ada hello-hello aku okay ? Hahaha X'D Petang ni nak pi ambik kt Amirul bateri nokia . Tengok masuk ka dak . Kalau tak masuk , nahhhhh ;'> Balik kampung ni haru la aku . Keja cangak kat tempat nak cas hanset tu -_-

Semalam orang taman teja pasang mercun yang naik kat atas tu . Bapak aku yang pasang . Hahaha X'D Tapi sayang waktu tu nisa , miera ngn zizie dah balik . Tidak boleh tengok sesama ;'< Semalam kami main mercun letak dalam botol . Best ;') Rasa macam jadi budak-budak macam dulu balik . Hahaha X'D

Harini nisa balik kelantan . Zizie balik jitra kot . Miera ? Hahaha ;'O Miera sayang raya sini . Mesti aku akan rindu saat semalam ;') Lepas raya semua dah kena blah . Dan dan dan -_- Hidup aku akan sunyi macam dulu balik ;'O Kbye .



Older Post | Newer Post